Szívesen segítünk: +36 30 527 7602
Kérdezzen bátran: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nyitvatartás: H-P 08:00-tól 19:00-ig
Visszahívjuk!
Műanyag tároló 600 literes sárga színben, csuklós fedéllel, terelőlemez nélkül.
- kiváló minőségű, nem öregedő és újrahasznosítható PE-ből
- bőrönd alakú kialakítás, ezért helytakarékos
- alacsony súlypont
- érintkezési felület a 600 l-es hordón az Euro raklap méretéhez igazítva
- 2000 literes tároló továbbra is keresztben építhető Unimog platformon
- 2"-os anyacsatlakozás bemélyedéssel az elején
- opcionális 2" IG csatlakozás a 2000 l-es tároló hosszú oldalain
- lehetőség a bevált CEMO 3-lyukú karimás lemezek beépítésére
- 1¼" IG csatlakozó a maradék vízelvezetéshez
- kupola Ø 380 mm túlfeszültség védelemmel és csuklós fedéllel
- szellőztető szelepek a csuklós burkolatba szerelve
- fogantyúkkal és hurkokkal a feszítőhevederekhez
- integrált szerelőkarimával a jármű platójára történő közvetlen felszereléshez 2000 l
- csuklós fedéllel, terelőlemez nélkül
Méret: 120 x 90 x 90 cm
Űrtartalom: 600 l
Termékkódok:
8274 - 1000 l, méret: 145 x 114 x 100 cm
8275 - 2000 l, méret: 190 x 135 x 117 cm
11510 - 3000 l, méret: 240 x 150 x 117 cm
Bármilyen üzemanyagkúttal, vagy üzemanyag technológiával kapcsolatos kérdése van vagy információt szeretne megtudni keressen bátran elérhetőségeinken.
A legfontosabb, hogy mennyi üzemanyagot szükséges szállítania egy alkalommal. Ez után, hogy milyen méretű tartály fér el a szállító eszközön, majd a harmadik, hogy mekkora tartályt tud mozgatni a járműről le-fel rakodás közben.
Veszélyes anyagok szállítására vonatkozó rendeletekben az IBC tartályokra vonatkozó maximális szállítási mennyiség 1000 liter. 440 liter gázolaj vagy 330 liter benzin szállítható saját gépek ellátására az ADR törvény 1.1.3.1/c bekezdése alapján a vállalatok (vállalkozások) olyan szállításaira, ami fő tevékenységüket kiegészíti, mint például a mély- és magasépítési munkaterületek ellátása vagy méréssel, javítással és karbantartással kapcsolatos szállítások, ill. visszaszállítások csomagolóeszközönként, beleértve a nagyméretű csomagolóeszközöket (IBC-et) és nagycsomagolásokat is, legfeljebb 450 liter mennyiségű veszélyes áru esetén és az 1.1.3.6 bekezdésben meghatározott mennyiségi határokon belül. Meg kell tenni a szükséges intézkedéseket a veszélyes áru normális szállítási feltételek melletti kiszabadulásának megakadályozására. Ez a fajta mentesség nem alkalmazható a 7 osztályra. Ugyancsak nem alkalmazható ez a mentesség a vállalatok (vállalkozások) által anyagbeszerzés, külső vagy belső anyagelosztás céljából végzett szállításokra.
Mindkét tartály esetében a használat jellege dönti el a választást. A műanyag tartályok könnyen rakodhatóak, de használatuk korlátozott, ami azt jelenti, hogy közúton maximum 5 évig szállítható benne üzemanyag. Ezzel szemben a fém tartályok használata, közúti áruszállítás esetén nincs időkorláthoz kötve. A fém tartályok mindemellett sokkal biztonságosabbak, a védőeszközök miatt ( borulás elleni védőkeret, speciális légző szelep amely nem engedi szállítás közben a folyadék kilötykölődését) nehéz terepen sokkal ésszerűbb döntés minden vállalat számára.
Nem! Nagyon fontos, hogy a tartályok anyaga valamint a kimérő szerkezet egy-egy adott üzemanyaghoz készül, így nem szállítható a gázolajos tartályba benzin. A kimérő szerkezetek esetén is fontos tudni, hogy a benzin fokozottan tűz és robbanásveszélyes folyadék ezért minden eszköznek ATEX tanusítvánnyal kell rendelkeznie.
A legkeresettebb kiegészítő a digitális liter számláló. Ezzel pontosan látja, hogy melyik járműbe mennyi üzemanyagot tankol. A védőtető is fontos, mivel megvédi a tartály kimérő szerkezetet a időjárás problémáktól, illetve egy zárt rendszert képez. Sokan kérik a szintmérőt amellyel megállapítható a tartályban tárolt üzemanyag mennyisége.